16 Haziran 2012 Cumartesi

You're My Pet - Kapımdaki Köpek Olasın (veya) - İtsin Lan Sen









Yine yıllar yıllar önce Japon drama versiyonuna başlamıştım bunun, gerçi sonra yine yarım kaldı ama (ne kadar çok yarım kalan dizim var be O_O )
Konuya aşina olduğumdan dolayı ister  istemez kıyasladım ikisini.
Japon versiyon drama olduğundan konuya daha hakimdi bence, daha uzun ve detaylı gidiyordu. Evet klasik bi aşk eksikliği vardı ama o filmde de vardı bence.
Birde ben dramadaki kızı sevmiştim o zamanlar. Duygusuz manyak rolunu iyi yapıyordu, filmdeki kız ise daha bi burnu havada karakterde.
Neyse kıyaslamayı bırakıp filme geçelim dimi ;)




Konusu şöyle gidiyor;

Gang In Ho adlı garip velet kalacak yeri olmadığından arkadaşlarına dert yanarken bi tanesi "Gel seni ablamın evine koyayım, zaten erkek kıtlığı çekiyordu yazık ona" der (şaka lan o kadar da değil :D )
Bu arkadaş In Ho'dan altı aylık kirayı alır, In Ho'yu ablasının evine atar ve filmin yarısı boyunca ortalarda görünmez (iyi de eder, abla olsam doğrar ramene katardım bu iti)
Sözü geçen abla ise Ji Eun Yi'dir ve nedense biraz ruhsuz bir insandır, etrafındakiler de akıl küpü
 insanlar olarak buna "illa bi it al, ille de it, ille de it" derler bunun bilinçaltı bu laflar yüzünden kudurur ve kardeşinin dolandırdığı In Ho'ya onun köpeğiymiş gibi davranması şartı ile  o evde yaşayabileceini söyler. Olaylar başlaarrr...




Gelelim karakterlere, In Ho...
Seni evine erkekarkadaş değil de "it" olarak atan akla ne diyeyim ben yaaa...
Tamam saçlar feci kötü, rengi-boyu-bukleleri falan iğrenç ama altta yatan insanı biliyorum ben... o saçların, garip kızsı tavırların altında nasıl bir adam olduğunu biliyorum, gerekirse "Gölgelerin gücü adınaaaaaa. He-Man" diye böğürebilirsin send eo kapasite var Jang, neden illa kızsı rolleri veriyorlar bi anlasammm*iki dakk depresif olup gelcem elleşmeyin*
Dansçı olan In Ho, köpek rolünü bi sever bi sever aklınız şaşar, o yere yatmalar mı olsun, hakkat itmişcesine sırnaşmalar mı olsun, gerçek köpeklerle arkadaşlık etmeler mi olsun :D



Kız ise dediğim gibi başta biraz sıktı beni, bayağı burnu havada görünüyordu. Sonda da çok sevmedim ama naparsın katlancaz mecbur dedim sineye çektim .





Bir karakter var ki değinmeden geçemeyeceğim, Cha-sunbe...
Allah'ın kadınlara gönderdiği bir sınav kendisi... Böyle tipsiz, gudubet, suratında meymenet olmayan adam olurmu yaaaa...
Her ekranda belirdiğinde ağzımın içine kustum valla.. Hele kızı öpmeye kalktı yeminlen kıza acıdım böle adama yakınlaşmak ne demektir...
Hani sırf buna hakaret ederek 3 sayfalık post yazarım yeminlen o yüzden yavaş yavaş yol alıcam... ama bunu Jang'ın karşısına ikinci adam diye koyan akıllıyı bulup bakırköye tıkma isteğimi de söylemeden geçemicem.


Film hakkında uzun uzun yazamıcam artık. Konu belli, karakterler belli, hele japon versiyonu izlemediyseniz eminim benden daha çok zevk alarak izlersiniz. Bi kaç resim ile bitirelim yazıyı ^^






Jang, yalvarırım adam ol lan!


Yat yanıma kuzuummm :D



 Bu resmi çok sevdim ^^



Puan Tablosu:

Konu - 6 (Çok çok da farklı bir konu değil, sapkın karı eve adam atar :D )
Oyuncular - 5 (Bu 5 i Jang'a armağan ediyorum zira filmde başka insan yoktu )
Karakterler - 4 (Sevmedim ulan sizi, varmı  diceniz)
Son - 9 (Eh bi o güzel olsun dimi ama )




Toplam Puan: 5 - İzlenmeden de yaşanır ( Jang fanları yaşayamaz kesin ama neyse :D





6 yorum:

  1. itsin lan sen bune kızım kopardın beni burdaa :D ben bu filme önyargılıyım hacı izlemicem neden bilmem :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ee türkçe öyle olur kızzım :D
      ya izleme zaten çok da gerekli dil boşveeer :D

      bu gün üşenmeyip bi merlin attıram diyorum bakalım

      Sil
  2. sabahları merlin izliyorum bugün öldüm gülmekten :D grays in içine cüce cin giriyoya mıllete neler edıyo arthur essek kulaklı olup anırıyo felan bitirdi benı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. off o bölüüm manyaktı kızım yaa :D
      izle bakalım izleee daha neler var neler

      Sil
  3. ayy o cha mıdır nedir gıcık ya... suratsız it jangdan daha iyi olurdu o it rolune hem rol yapmasına da gerek olmazdı...

    neyse jang baya bi tipsiz olmuş ben siyahsaçtan başkasını yakıştırmıyorum bu herife... kızda güzel mi çirkinmi pek anlaşılmıyorudu.

    ayrıca o salak kızda çok salakdı :D küt saçlı olan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahahaha deli seni, adam duymasın davalar açar valla :D

      evet Jang'a siyah saç çok yakışıyor, başkası da bi garip duruyo


      hahah senayı diyon, onun huyu o her yerde salak

      Sil