17 Haziran 2012 Pazar

Hiyokoi - Sevimli Bir Aşk Hikayesi



Hiyokoi adlı bu şeker mi şeker anime filmi izledim, tabi kesmedi beni mangasına da daldım  ^^


Anime Yorumu:

Bence anime çok, çok kısa olmuş. Bu hikayeden en azından 12 bölümlük bir anime yapabilirlerdi. Ama konu Shojo anime olunca nedense bu Japonlar garip hallere giriyorlar, artık alıştım buna :(
İlk cildin ilk bölümü ile yapılmış bir anime ve olaylar başlamadan bitiyor desem yeridir.
Ama her halükarda çok sevimliydi, izlemenizi tavsiye ederim yani.


Tanıtım:



Hiyori Nishiyama geçirdiği bir kaza yüzünden bir yıldır gidemediği liseye geri döner. Hiyori 1.40 boyundadır ve orta okul çocuğu gibi görünmektedir. Aşırı derecede utangaç olan Hiyori ilk günden itibaren kendisinin tam aksi olan Yuushin Hirose'den etkilenmeye başlar. Yuushin Hirose 1.90 boyundadır ve aralarındaki fark okulun dilinde gezmektedir.



                                               
Hiyori Nishiyama, 
Bence çok sevimli bir karakterdi, genelde bu tip kız karakterleri hiç sevmem ama bu defa farklı oldu. Küçük civcivime kıyamadım galiba :D
Bayağı ağlak bir karakter, içindekileri dile dökme konusunda çok yol kat etmesi lazım, ama akıl küpü olduğu kesin ilk günden Hirose'ye göz koyduğuna göre ;)



Yuushin Hirose,
Okulun popüler çocuğu, neşe küpü. Daha önce kimse ile çıkmamış (adamım, kızı beklemiş resmen :D )
Hiyori'yi cesaretlendirip, arkadaş edinmesine çok yardımcı oldu. 4 ve 5. cilt boyunca kendisine İbrahim Tatlıses'in "Aşıksııınnn, aşıksııınnn, sen aşıksın arkadaşşş"  şarkısını söyleyip durdum :D
Bu kadar büyük bir boy farkını hiç umursamaması da çok hoşuma gitti.
Unutmadan animede Hirose'yi seslendiren kişi D.Gray-Man'de de en sevdiğim karakter Lavi'yi seslendiriyor düşünün akıttığım salyaları -hıhahaha-






Nakano Ritsuka "Ricchan",
Hiyori'nin anaokulundan beri arkadaşı, yanında rahat olaildiği tek insan. Gerçek dost *böhüü duygu seli bastı*
Sevimli bir karakter, özellikle o gözetleme olaylarında gülmekten öldürdü beni. Kou-kun'la aralarında bir şey olmasını dört gözle bekliyorum. (manga-ka'nın evinin önünde çadır kurdum, eylem yapmaya başladım anca yazar )




Nitobe Kou,
Benim gözümde Ricchan'ın kocası :D
Gerçekten bayıldığım bir karakter, kısa boyu dolayısı ile eski sınıfındaki öküzler bunu Hiyori ile işkillendirmiş (dağ-tavşan olayı) ve alay etmişler falan, o yüzden başka Hiyori'ye baya gıcıktı, ama adam ettik kendisini :D
Depresif hallerine bitiyorum, tabi arada attırdığı hakaretler de unutulmaz.




Aizawa Natsuki,
Manyak kız, biraz erkeksi. Hatta buna aşık kızlar falan olmuş ama kendisin o tarakta bezi yok, bir zamanlar süper yakışıklı bir öğretmene aşık olup dilini yakmış üflenerek yencek yoğurt bekliyor.
Küçük ve tatlı şeylere olan sevgisinden dolayı ilk günden itibaren Hiyori'nin koruması kesildi :)




Reina Matsushima,
Düşündüğü her şey ağzında, aşırı enerjik, deli dolu bir kız. Hirose'ye sarkmaktan bir an geri durmaz. Eğlenceli bir karakter işte.



Biraz resim paylaşalım ^^



Bu kısma çok güldüm ya :D
Kou yeminlen söylüyorum benden güzelsin

Favori çiftim <3

                                 



   
Mangayı okurken gerçekten zevk aldım, dün gece yarısı başladım bu gün var olan tüm bölümleri bitirdim *eferim bana*
Çok fazla manga okuyan biri değilimdir buna devam etmeyi planlıyorum, umarım beklediğim şeyler olur da sevinirim *Ricchan ve Kou çıksın lütfeeennn-


Manga hala devam etmekte, 7 cilt verildi. İlk cildin 3 bölümü Yeppuda Manga Grubu tarafından tükçeye çevirildi. Malesef biraz yavaş ilerliyo çevirileri, benim gibi ingilizce okuyacaksanız başlayın yoksa o bekleme safhaları sizi çileden çıkartabilir


Anime Puan Tablosu:

Konu - 8 (Kısaydı kısaaaa)
Çizim - 10
Karakterler - 10
Son - 8 (Bitmedi ulenn devam etceekkk )

Toplam Puan: 8 - İzleyiverin Bea


Manga Puan Tablosu:


Konu - 9
Çizim - 10
Karakterler - 10

Toplam Puan: 9 - Bakkaldan Israrla İsteyiniz







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder