10 Haziran 2012 Pazar

D.Gray-Man - Muhteşem Bir Anime





İlk postum bir kore dizisi ile ilgili olur sanıyordum ama bu ara D.Gray-Man'i tekrardan izliyor olmamdan dolayı önceliği ona verdim. Ahh ahh bi ağladım bi güldüm hormonal oldum sayende piskopat anime seni :D

2006 yılında yayınlanmaya başlayan anime 103 bölüm, Doğaüstü Güçler, Komedi, Macera, Aksiyon ve  Drama içeren Shounen tarzı bir anime (yani erkeklere hitap eden türde bir anime. tabi bu sizi engellemesin bayanlar :D )


Konusunu anlatıcak olursam, Milenyum Kontu denen bir it sevdiği biri ölen insanları bulup onları o kişiyi geri çağırıp beraber yaşayabileceklerini söyleyip insanları Akuma'ya çevirmektedir. Bu Akuma'ları ise daha fazla insan öldürme de kullanmaktadır tabi ki amacı insanlığın sonu olan bu it ne kadar Akuma o kadar zevk diye ortalarda dolaşmaktadır (tabi daha büyük planları daha sonra ortaya çıkacak )

Exorcist'ler ise Masumiyet denen (yeşil ve parlayan) bir maddeyi ya vücutlarında bulunduran veya da o maddeyi kullanabilen ve bu şekilde Akuma'lar ile savaşabilen insanlardır.
Kara Emir Topluluğu denen bir dernekleri vardır (altın günleri falan düzenlerler :D )


Karakterlere gelecek olursak, baş karakterimiz Allen Walker




Animenin başlarında henüz 15 yaşında bir ergendi ama saolsun Ustası çekmediği kalmamıştı, eğer Emo nedir bilseydi Allen emo olurdu :D
Kendisini büyüten kişi olan ve baba dediği Mana'yı Milenyum Kontu (iti) nin sayesinde geri çağıran ve Akuma'ya dönüşen Mana tarafından gözü lanetlenen Allen bu sayede Akuma'ların ruhunu görebiliyor.
Akuma'ya dönüştürdüğü babası  Mana'yı kendi elleri ile öldüren ve daha sonrasında ise Ustası General Cross tarafından Exorcist olmak üzere eğitilmeye başlanan Allen 15 yaşına geldiğinde Kara Emir Organizasyonun karargahına yollanır ve olaylar başlar...

off ne uzun tanıttım veledi :D
Benim yorumuma gelince, bana göre fazla iyi bir karakter, az buçuk sinirli bişe olsa daha iyi olurdu. Yemek yiyişine hastayım zaten, aynı ben... Beraber yesek kilolar başını alır giderdi vallaha
Birde Ustası ile ilgili konuşmalarda aldığı o hal beni öldürüyor, Kara Allen halleri manyak.


Kanda Yu'ya gelirsek.
17 yaşında olmasına rağmen 30 yaşının ruhunu taşıyan.. Kimse ile yakınlaşmayı sevmeyen özellikle Allen'e gıcık davranıp onu "Soya Fasülyesi" diye çağıran, dibinizin düşmesini sağlayacak olan karakterdir.





Lavi 18 yaşında dünyanın en tatlı ve cana yakın insanıdır. (ben dediysem öledir kabul etmeyeni Milenyum Kontu öpsün emi)
Kanda'ya ismi ile hitap edip kızdırmak gibi bir eğlencesai vardır ki tadına doyum olmaz. Animede en sevdiğim karakterdir. Başına bir şey gelirse Japonya yolunu tutup Mangaka'yı öldürme ihtimalim çooookk yüksektir vallaha :D


Lenalee Lee 16 yaşında sevsem mi sevmesem mi hala karar veremediğim kızdır :D
Animeyi ilk izlediğimde baya bir süre nefret ettim ondan, ama sanki sonlara doğru alıştım. Ne bilim daha beter kızlar gördüğümden midir nedir şimdi o kadar da gıcık olmuyorum ama hala da öle bi sevgim yok...
Tanıtcak olursam da daha bir velet iken Exorcist olduğu ortaya çıkınca abisinden ayrılıp Karargaha kapatılmıştır. O sıralarda baya çekmiştir benim bile içim sızlamıştır :D
Anime boyunca mutfak bezinden hallice eteklerle ortalıkta dolanıp beni sinir, animeyi izleyen sapkın erkekleri ise mest etmiştir.



Krory, ailemizin sevimli vampiri. Vampir dediysem korkmayın insan kanı içmez kendisi Akuma kanı daha çekici geliyormuş :D
Dış dünya hakkında sıfır bilgi ile bir şatoda büyümüş olan Krory bizimkiler sayesinde Exorcisr olup şatodan çıkar ve maceraya atılır... Kendisini pek severim, grubun biriciğidir ^^
Bu arada sizi de kandırmayayım resimdeki kadar yakışıklı değildir :D



Kadınım Miranda daha göründüğü andan itibaren sevdiğim karakter.
Kendine ait şarkısı bile var, bir süredir etrafta "Miranda Miranda, fuku onna Miranda" diye dolanıyorum sayesinde :D




Cross Marian Gensei, kalp ilacını aldığınıza emin olup öyle izleyin. Başka söze gerek yok diyorum.
 Allen'in Ustası, ömür törpüsüdür. Kara Emir Organizasyonunun da baş belasıdır. Kadınları, içkiyi, para harcamayı çooooook sever. Birde Akuma öldürmeyi tabi :D


Gel gelelim Komui Nii-chan'a. Böyle abim olsa dellenirim dedirten bir tiptir ama düşündüğünüzün aksine gıcık veya kötü biri olduğundan değil.. Tamamen kardeş kompleksi olan Komui "Lenalee, Lenalee" diye diye atan bir kalbe sahiptir.
Olay "iş" e geldiğinde ciddiyeti ile sizi şaşırtır zira normalde o salak rolunu o kadar güzel yapar ki hakiki salak sanırsınız :D



Kötülerden tanıtacak olursak Tyki Mikk var. Versen bedavaya öldürürm, hatta para bile veririm öle gıcık bi karakter.
Bir gün Allen bunun ağzını burunu kırsa da içim rahat etse diyorum.
37. bölüm SPOİLER
Zaten saolsun Daisya'yı öldürdü ya sevme ihtimalimi bile kaldırı o hareketle. Ahh ahh Daisy geri gellll "ŞUT" atalım seninle... (Not - Daisiya aslen türktü.. bodromluydu... ahh ahh)


Bu da Milenyum Kontu İti.
Sevilcek bi yanı yok zaten, işi gücü dünyayı sonlandıralım falan filan. Akuma yapalım insanlar ölsün..
Hayır az buçuk karizma bişi olsan ölürdün dimi...


eyse sona geldik, ve gördük ki baya bi uzun tanıtım oldu bu :D
Daha tanıtılacak karakterlwer olsa da aflarını ... dilemiyorum tabi şizofrene bağlamadım henüz.
Manga hala devam ederken yayınlanmaya başladığı için bir süre sonra Anime ye malzeme kalmadığından 103 bölümde sonlandırdılar... Aradan geçen bunca zamana rağmen 2. sezon için ümidimi taşıyorum. Zaten tekrar izlemeyi bitireyim de mangaya geçip devam etcem meraktan öldüm neler olmuştur Allah bilir.

Hani yarım kalan konuları sevmem ve öyle dizi/anime leri kimseye tavsiye etmem ama bu başka bunu kaçırmayın yahu ^^


Puan Tablosu:

Konu - 10
Çizim - 10
Karakterler - 9 (ehem kötülerden kıstım biraz napim sevilesi kötü de olmaz mı yani :D )
Son - 6 (off of heer ne kadar mecburi olsa ve tamamen ortada bırakmasa da sevmiyorum bitmemiş işi)

Sonuç; 10 puan  - kaçıranı kaçırsınlar




10 yorum:

  1. Yeni anime arıyordum öylesine dolanırken gördüğüm tavsiyenden dolayı hemen indirmeyi düşünüyorum teşekkürler ^^bu arada blogunda gezinmek keyifliydi ;)

    YanıtlaSil
  2. baştan söyliyeyim aşk yok içinde ;)
    indirmeyyi düşünüyorsan bilmeni isterim ki link bulmak biraz zor olacaktır zira bu animeyi çeviren grup kapandı ama ben bütün bölümleri şu sitede buldum.

    http://www.anime.web.tr/anime-manga-indir/d-gray-man-tr-fansub-bolumler/

    umarım animeden benim kadar zevk alırsın ^^

    YanıtlaSil
  3. öncelikle şeyi söliyim la tam sen benim kafadasın ya bnde içimden yorumlar falan yaparım genelde bi baktım tıpatıp uyuşuyo :D animeye gelicek olursak harika bir anime senaryoyu çok beğendim Allen zaten aşktır :D beni en çok Allenin AŞIRI KİBAR olması rahatsız etti acaba ustasının ona yaptıklarını düşündükçe insanlarada bn böle davranmiyimmi acep mi dedi bilmem he kötülere bi bakalım yaw TİYKİ ÇOK KARİZMATİKKK LAAAYYYNNN diye anırıyom ben animenin ortasında ona göre ve izlerken bi güdüm (hemde anıra anıra) bi ağladım (hemde sular seller) yani piskolajim alt üst oldu o derece :D he bide milenyom kontunu az zayıf yapsanız olmazmı lan he bi de o azını açmadan nası yiyo çok merak ediyom (takıldığım yere bak be :D) bnm en çok gerildiğim yer tykinin Allenin kolunu parçalamısıydı ama bn yeni SOYTARIyıda çok sevdim :D bu aarada 102. bölümde Lenalee'nin masumiyetini İÇTİĞİNE hala inanamıyom nası bi mide var la sende :D he bide Lavi son bölümlerde acayip sorluk yaşadı özellikle Road'ın bölümünde olmasın lan o kitapadam mitapadam :D çok sevecen biri yaaa her neyse bu kadar Lavi'ye asılmak yeter :D şimdi de sıradaaa Fu varrr evet fu'yu hatırladın mı çok sevdim ben o kızı biraz yok yok baya erkek tipli :D şimdi biraz uzun oldu ama nesse :D şu cross varya akumaları en iyi o öldürmese gebermesi için dua ederdim o derece :D karı manyağı lan :D bide bu erkek tipli bi animeymiş yooo bnde izledim ve bayıldım :D ben öle çıktıkıldım kızlar gibi romantik şeyler izlemem bikere taammı :D bide ben şeye hastayım yaadenetçinin lenalee'ye olan kardeş sevgisinde benim kardeşimde ne gezer :D saçlarının yandığı an çok üzülmüştüm ama hala inanamıyom la sadece saçlar gitti bizde olsa kızarmış tavuğa döneriz :D son olarak şundan şikayetçiyim (evet sonunda bi şikayetim var) ya nie yarım bi şekilde bitirdiniz ki isyaaağğğnnn nolur devam etsin nolur noluuurrrr :D çok hüzünlendim bak şimdi biraz güliyim ha bi de şu konu var Asya karargahından Bak Chan adamın hem adıyla hemde soyadıyla dalga geçiliyo ya yazık yazık neyse inşallah devamı gelir NOKTA

    YanıtlaSil
  4. Kandayı ekrandan çıkarmak istiyorum :(

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. D garay man en iyi animedir.

    YanıtlaSil
  7. Naruto, Bleach kadar sağlam bir seri bence ama niyeyse ama çok fazla bilinmiyor. Özellikle açılış ve kapanış müzikleri mükemmel. Hepsi telefonumda var :) bende bunu Kidz TV'de başlayan Animez saatinde keşfetmiştim. 22:30 ve 00:30'da başlardı. Ama malesef 2. sezonu (52. bölümden sonrası) verilmeli. Nuh klanınd Road vardı, cadı ufak kız. Onun söylediği şarkı efsaneydi. Neydi Milenium Earl seni çağırıyor :D

    YanıtlaSil
  8. kanda çohoş bi karakter lan ksksk

    YanıtlaSil
  9. D gray man favorim. Konusu, karakterleri, op ve endingleri, soundtrackları olsun herşeyiyle güzel ve Hoshino Sensei karakterleri sevdirmeyi biliyor

    YanıtlaSil
  10. D gray man favorim. Konusu, op ve endingleri, soundtrackları olsun herşeyiyle güzel ve Hoshino Sensei karakterleri sevdirmeyi biliyor. D gray man hep favorim olarak kalacak ve hala devam etmesi mükemmel

    YanıtlaSil