15 Haziran 2012 Cuma

Hoobastank - Don't Tell Me




Değişmeye hazır olduğunu söyleme bana.
Bundan sonra farklı olacağını söyleme.
Bunların önemi yok çünkü günün sonunda,
Söylediklerin değil yaptıkların önemli.
EVEEETTTTTTTTTT

Söylediğin şeyler bir gün unutulacak,
Fakat yaptığın şeyler hatırlanacak.
Boş sözler her zaman solar gider,
Tuttuğun sözler ise sonsuza kadar yaşar.

Bizim için işleri düzelteceğini söyleme bana,
Güvenebileceğim biri olduğunu söyleme.
Bunlar bir şey ifade etmiyor çünkü,
Söylediklerin değil yaptıkların önemli.

Hareketlerin senden daha yüksek sesle konuşurlar!

Söylediğin şeyler bir gün unutulacak,
Fakat yaptığın şeyler hatırlanacak.
Boş sözler her zaman solar gider,
Tuttuğun sözler ise sonsuza kadar yaşar.

O yüzden şimdi bana gerçekten de olayı çözdüğünü göster,
Ve gerçekten neyden yapıldığını göster.                                          (kişiliğini gücünü gibi)
Ama eğer bunu yapamıyorsan o zaman sadece çeneni kapamalısın!

Çünkü ne dediğin veya ne yaptığını umursamıyorum.
Bana yaşattığın şeyleri geriye alamazsın.
Hareketlerin senden daha yüksek sesle konuşurlar!

Söylediğin şeyler bir gün unutulacak,
Fakat yaptığın şeyler hatırlanacak.
Boş sözler her zaman solar gider,
Tuttuğun sözler ise sonsuza kadar yaşar.

Söylediğin şeyler bir gün unutulacak,
Fakat yaptığın şeyler hatırlanacak.
Boş sözler her zaman solar gider,
Tuttuğun sözler ise sonsuza kadar yaşar.

Tuttuğun sözler ise sonsuza kadar yaşar
Tuttuğun sözler ise sonsuza kadar yaşar.
Sonsuza kadar…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder