15 Haziran 2012 Cuma

Nodame Cantabile - Dikkat Kanser Yapabilir






Yıllar, yıllar önce başladığım 1 buçuk bölüm izleyip "sonra izlerim ya hu" diyerek bir kenara attığım Nodame'yi sonunda dün izledim.
İnsan Kore dizilerine alışınca Japon dizileri yavan kalıyor galiba... konu her ne kadar güzel olsa da "AŞK" yoksunluğundan öldüm ölecektim vallaha.
Koskoca 11 bölüm, nasıl olurda yakınlaşma olmaz, bir duygusal mod olmaz, ne bilim bi "senden hoşlanıyorum" olmaz...













Esas erkek Chiaki, muhteşem bir karakterdi. Biraz kendini beğenmiş olsa da hakkı vardı yani, bende olsam ben de beğenirdim :D
Asabi, temiz, becerikli,yetenekli... ee Nodame bunun peşinde koşmasın da kimin peşinde koşsun dimi ama ;)
Zavallım nerde Nodame gibi bi yetenekli ama garip çalan biri hep bunu buldu, bu da çoban gibi onları güttü, eğitti adam etti falan.
Oyuncuyu oldum olası çok beğeniyorum zaten, çok havalı ve yakışıklı biri ;) Chiaki rolüne de cuk diye oturmuş.






Kız da çok şeker ve güzeldi. Nodame karakteri biraz uçlarda bir karakter dolayısı ile başkası bu rolün altından kalkamazdı bence. O dudak büzmeler, garip bir şekilde piyano çalmalar, dayak yiyip havada uçmalar herkese gitmezdi.
Piyano çalışını çok beğendim ben, hani anladığımdan değil zaten de ne bilim böle hızlı tempoları severim, bu deli de benim istediğim gibi çalıyordu.






Mine'yi oynayan çocuğu daha önce "Voice" adlı dizide izlemiştim orda da sevmiştim bu kepçüğü, burda ise ilk başta sarı saçları biraz gözüme batsa da hemen alışıp böğrüme bastım.
Orkestra sorumlusu olduğunda çok hoşuma gitti baya galeyana getirdi milleti be... hele onun fikri olan o kemanı havaya dikmeler, violini döndürmeler muhteşemdi bence
Zaten Chiaki'nin tersine 2 dakikada kızı kaptı ve otele attı ya daha ne olsun *ahahahahahaha*




Kemancı kızımız Kiyora ise bayağı güzeldi ya, ben çok beğendim.. Bir ara korktum bi Chiaki'den hoşlanacak diye ama öyle hatalara  düşmedi ve bende ödül olarak Mine ile düğünlerinin parasını karşılamaya karar verdim :D



Bıyıklı tosbağa Masumi, baştan sonra sinir etti beni, adamsan adam gibi davran. Ne o öyle "Chiaki-sama" diye ortalarda dolanmalar, yok kız elbiseleri giymeler... Hayır elbiseyi giydin bari o dümbük bıyığını kes dimi? Yokkkk onlar alemeti farikası beyhanımımızın!
Bir tek daha sonra gelen topidikten Chiaki'yi koruması hoşuma gitti zira o topidiğe eskiden gelen bir garezim var (Hana-Kimi de Nanba-sempai'nin namusu gidiyordu onun yüzünden yetmedi Chiaki'ye göz dikti ibik)




Eski sevgili ise o kadar gereksiz bir insan ki silgi verseler de yeryüzünden silsem. "Yada moooo" gibi anime dili ile konuşup şeker kız candy havalarında gezmesi, ceketin üstünde bile eksik etmeden koluna doladığı şalları, opera söylerken en korkunç filmlerde başrol oynayabilcek kadar vahşet içeren suratı... ve daha neler neler vardı bu kızda.




Öğretmenlerden Edou yu sevdim, manyak herifti yaa.. elinde sopası geziniyo :D
Kız için çok uğraştı, evinde aldı çalıştırdı, yarışmaya soktu daha napsın bea..
Biraz "Daisy" deki adama benzettim ben bilmem başka kimse benzettimi acep??
Bir daha baktım da valla ha da benziiyorlar.. Üstteki Japon amca alttaki Jung Wo Sung O_O




Ve son olarak da Strezemann... benim deyimimle Stresman! Her gördüğümde "King 2 Heart" deki Lee Seung Gi gibi elimi başıma götürüp "Ahh stresss" diyesim geldi yeminlen.
Ya bi insan gençken alman ve uzun boylu olup da yaşlanınca nasıl bir japona dönüşebilir :D
Hani nedir işin parasında mısınız? Bi Alamancık kandıramadınız mı? Zaten saçlar beyaz bukleli, ten kapkara, konuşması desen adamı katil eder nasıl sevim ben bu karakteri???

Bir kaç güzel sahnenin resimlerini paylaşam bari :D
















Neyse toparlayıp park edecek olursak eğer, dizi iyiydi amma velakin tavsiye falan etmem ben, kanser olursunuz gibime geliyor.. Boş verin bi ton güzel dizi varken gerek yok derim.
Hee ama izleyecek dizim kalmadı kii derseniz o vakit izleyin ;)



Puan Tablosu;

Konu - 8 (müzik, müzik nereye kadar anacım)
Karakterler  - 7 (baya gıcık olunası karakterler de var)
Oyuncular - 9  (sırf alman bozuntusu stresmandan dolayı)
Son - 7  (ikinci sezonu olmasa bunu da vermezdim de)

Toplam Puan;  6 puan - hoş ama boştu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder