15 Haziran 2012 Cuma

Chilling Romance - Ürperten Aşk, Dibinizi Düşüren Aşık :D





Geçenlerde tavsiye üzerine izlediğim (tavsiye edilmese de sırf Lee Min Ki var diye izlerdim ya) filmden bahsedelim bakalım.
Ben filmi gerçekten beğendim, konu, oyuncular, efektler falan hep şahaneydi.



                                 

Filmimizin konusuna gelirsek,Gang Yeo Ri geçirdiği bir araba kazasında ölüp geri gelmiş ve bu sayede de ruhları görme yeteneği edinmiş bir kızdır. Ama öyle sevimli hayaletler falan beklemeyin sakın bildiğin ""Halka" tarzı hayaletler görmektedir.
Sadece kendisi değil, ona yakın olan herkes hayaletleri görmektedir dolayısı ile kızımız kimse ile çıkamamaktadır. (Kore'de bir genç kızın başına gelebilecek en büyük dert budur, hayaletler altıma işetti sorun yok, ama sevgili edinemiyorum Allah kahretsin)
Esas oğlan Ma Jo Gu ise bir illizyonisttir ve kalabalığın arasından bizim kızı fark eder (acaba niye, gülmeyip dana dana bakan bi o vardır :D ) derken kızı takip ederken aklına bir fikir gelir ve kızla beraber bu fikri yürülüğe koyup para kazanmaya başlarlar.





                            
Lee Min Ki'nin oynadığı karakteri sevdim, hani o var diye demiorum bunu, cidden sevdim. Korktuğu halde kızı yanlız bırakmaması çok hoşuma gitti.
İlk başta gördüğü hayaletin komşu çocuğu olduğuna inanması gülmekten öldürdü, sonra kızın arkadaşına hakaret edip de kız "ya şimdi seni takip ederse" dediğinde korkup özür dilemesi ayrı bi komediydi zaten.
Kahve içtikleri yerdeki o fantezi ise eminim sadece beni değil bir çok insanı yığmıştır :D




                          
Kıza gelirsek, ahh balım... Kız ben buna kıyamam ki, o kadar tatlı o kadar yanlız görünüyor ki insan dayanamaz.. Ama Kore burası canavar kardeşi dışlamış hemen...
Hani kolay bişey demiyorum da insan ablasını da bu kadar kolay atmaz be!
Arkadaşı ile sadece telefonda görüşmesi, çadırda uyuması (yada uyuyamaması) çok dokundu bana...



Bir kaç resim paylaşalım ^^





Spoiler  Kısmı...

Ah ulan o arkadaş benim olaydı kafasına bi tane geçirir bi daha öldürürdüm. Yeminle gider mezarına köpek çişi dökerdim! Dünya malına bu kadar aşık olunmaz ki resmen gözü açık gitti pislik.
Birde madem istediğin bişi var adam akıllı iste dimi ama, yok illa kızı korkutup altına ettircek, etrafındakilerin hayatı ile oynıcak, kızın hayatının içine edicek... böle arkadaş olmasın daha iyi. Aldın madalyonunu umarım bi tarafın göğe ermiştir!

Son kısım sanki daha iyi olabilirdi, ne bilim uçağa hiç binmeyeydi kız, dayanamayıp koşarak gelmeliydi o konuşmadan sonra. Aman benimde söylendiğim şeye bak Kore filmi izlemişim sonunda kızla çocuk kavuşmuş ben bırbır ediyorum hala, sustum vallaha :D


Puan Tablosu:

Konu - 10  (gerçekten çok beğendim ben, klasik bir konuyu çok farklı işlemişler)
Oyuncular - 10  (Min Ki zaten süper ama kız da muhteşemdi)
Karakterler - 10 (Hepsi birer yavrum oldu, böğrüme bastım onları)
Son - 9 (Gıcıklık olsun :D )




Toplam Puan: 9 - bakkaldan ısrarla isteyiniz




2 yorum:

  1. Allah tependen baksın emi yıktın geçtin beni manyak :D gıcıklık olsun hee hahaha filmi geçtim senin yorumlar beni bitiriyo :D

    YanıtlaSil
  2. heheheh yıkar geçirirm kızım ben :D
    puanlama sistemim nasıl?

    YanıtlaSil