13 Haziran 2012 Çarşamba

Wild Romance - 2012 nin en güzel dizilerinden biri

Hiç abartmıyorum bu seneki dizilerden bir bu birde Rooftop Prince gönlümü çaldı. Daha ilerisini gözüm çok görmez :D
Komedi ve romantizmi birleştirip sonra içine etmeyecek bir dizi arayışı içindeyken bulduğum Wild Romance beni benden aldı sonra da götürüp karşı komşuya bıraktı (buzzzzz gibi espiri isteyen nihahahahaahahah)
Ufak bi tanıtım yaparsak dizi kısaca böyle...



Beyzbol oyuncusu Park Moo Yeol bir akşam gittiği karaoke barda esas kızımız olan Yu Eun Jae tarafından yere fırlatılır (suç tamamen Eun Jae'nin babasınındır) bu sırada bu olayı kameraya çekmiş bulunan bir eleman hiç geri kalmaz ve videoyu nete koyar.
Zaten bir sürü anti fanı olan Moo Yeol zor durumda kalır, bir bayan ile kavga ettiği haberi tüm Kore'yi sallar da sallar. Eun Jae de zor durumdadır zira daha önce de bir işinde liseli bir kızın kolu onun yüzünden kırılmıştır ve patron çok sinirlidir (kesin o liseli kızın kabahatidir, çıtkırıldım millet)
Eun Jae'nin patronu ve Moo Yeol'un menajeri anlaşırlar ve bir basın açıklaması ile Eun Jae'nin aslında Moo Yeol'un koruması olduğunu ve o sırada ona kendini savunmayı öğrettiğini kesinlikle kavga etmediklerini açıklarlar. Dolayısı ile birbirinden nefret eden bu ikili bir süre boyunca dib dibe çalışmak zorunbda kalırlar. Tabi Eun Jae'nin Moo Yeol'un oynadığı Dreamers takımını tutmayıp rakip takım Red Seagles'in fanatiği olduğu gerçeği ise olaylara tuz biber olmaya devam edecektir.





Lee Dong Wook'u zaten çok severdim bu rol ise ona o kadar yakışmış ki, hani oyunculuğu ile ilgili şüphem yoktu ama olsaydı bile kesinlikle zerresi kalmazdı. My Girl'deki o düşünceli adam Gong Chan gitmiş; gıcık, hafif bencil, kızla inat mı inat giden bir adam gelmiş... gerçi aşık olduğu anda yine değişip Gong Chan misali köpek oldu ya neyse :)
Ben mimiklerine bittim doğrusu, mesela 9. bölümde bunun takım arkadaşlarından birinin Eun Jae'den hoşlandığı ortaya çıkıyor ve o konuşmadaki halleri beni öldürdü, hele hele kızın kahkahasını taklit etmesi... müthişti!



Gelelim benim bi taneme Eun Jae'me... Kız, erkek olsam anamı yollar istetirdim seni :D
Lee Si Yeong'u ilk defa bu dizide izledim ve kendisine bayıldım. Beğendiğim çok fazla kadın oyuncu yoktur benim ama Emrah gibi "Sevdim mi tam severim, sildim mi bir kalemde" tarzı bir insanım :D
Kızın oyunculuğu  "rezil olsam da umrumda değil ben işimi yaparım" tavrında ve ben bu tip insanları çok severim. Bazıları resmen her an kameraya poz veriyor ve beni çıldırtıyor ama Si Yeong öyle değil dolayısı ile sen sen ol canımı ye bacım <3

Kahkahalarına bittim, bir yerde alışveriş merkezinde Moo Yeol'un eski sevgilisi "ah ayıcık" havaları ile şirin tavırlar yapınca bıu da "ah çatal" diyerek onunla dalga geçti ya öldürdü beni.



Gel gelelim dizimizin sapık ve deli kızına :D
Fantazileri, sapık kitapları, menajer Kim'e gördüğü anda yapışması ve daha bir sürü deliliği ile her birimizin gönlünü kazanmış bir karakter oldu Kim Dong Ah ^^
Kütüphanesi çok hoşuma gitti valla, keşke bende de olsa *ühüü ühüü*


Menajer Kim Tae Han, diğer bir deyişle demir adam ;)
Bizim deliyi ondan başkası taşıyamazdı zaten, o kadar tatlı bir çift oldular ki ^^
Şahsen ben Tae Han'ın kızı bu kadar seveceğini düşünmemiştim, Dong Ah yaralandığınd ao koşuş, barmene mendil fırlatış falan beklemediğim hareketlerdir. (bu arada sahi, o mendil neydi lan? Koca adamsın kavga etmeyi bilmiyon mu, iki yumruk çakamadın mı?)
Dong Ah son bölümde Hangbok giyip geldi ya beni benden aldı. Hayır giy de dışarda olurmu be kuzum adamı eve çağır dimi ama *şeytani gülüş*

"  Tae Han - Neden öyle dik dik bakıyorsun?
Don Ah - Çay güzel olmuş mu?
Tae Han - Evet, çok lezzetli.
Dong Ah - Ohh, rahatladım. Son kullanma tarihi 3 ay önceydi de.



 


Abi ve karıısını es geçicem iki gereksiz karakter, olsalar ne olur olmasalar ne olur bilmiyorum bir fark göremedim.

Eski sevgili şottu ise salağın önde gideni, hatta ödül alanı!
Sevdiği insanı ısırırmış, Eun Jae'nin dediği gibi "köpek" midir nedir anlamadım. O havuzda boğulaydı ne memnun olurdum anlatamam.


Teyze ise benden kocaman bir "YUUUUUHHHH" alıyor, gelmişl 170 yaşına hala genç ve çıtırlarda gözü var. Len sen adama göz diktiğinde allah bilir daha bıyıkları terlememişti onun, seni sübyancı sapık seni! Bunun kendi çocuğu bile olsa "aman bana muhtaç olsun ben bakim ona" diyerek kolunu bacağını keser bebeğin...

hmmm başka da kimse kalmadı sanırsam bi gazeteci vardı ilk başlarda sevmedim sonra alıştım ama öle büyük bi aşk yaşamadık :D
Barmen velet vardı, ahh tipi 10 numaraydı ama burnu da hep olmaması gereken yerlerdeydi :D

Neyse uzun yazının karı, siz siz olun bu diziyi kaçırmayın, gülmek eğlenmek, aklınızı sıkıntılarınızdan uzaklaştırmak istiyorsanız ve bu yaz sıcağında tam da aşk havasındayken ne izlesem diyorsanız alın size dizi "WILD ROMANCE" kaçmaz benden sölemesi.

Bir kaç sevdiğim sahnenin replikleri ile bitireyim yazıyı bari ;)


"  Moo Yul - Seni öldürmek isteyen ve sana yakın olan birinin olduğunu düşündün mü hiç?
Eun Jae - Evet.
Moo Yul - Şimdiden söyliyeyim ben sana yakın biri değilim.
Eun Jae - O zaman yok. "



Dong Su - Sanırım sebzenin cilde iyi geldiği doğru, keşişin cildine baksana ne kadar güzel.
Moo Yul - Güzel olsa ne olur, kimseyle çıkamadıktan sonra. "





" Mo Yul - Neden o pisliğe cevap vermedin, her zaman bana meydan okurdun!
Eun Jae - Sana ne demeli? Her zaman beni Martı Kafa diye çağırıyorsun ama başkası diyince...
Moo Yul - Ben başkasıyla bir miyim?
Eun Jae - Ne farkı var ki?
Moo Yul - Her neyse sana yalnızca ben kötü davranabilirim, başkası davranamaz. Bundan hoşlanmıyorum.  "



Yoo Eun Jae - Yumruğunu kullanma, beynini kullan. Beynin yakında küf tutacak.  "




"Yoo Eun Jae - Dong Ah, bir erkek sana ne zaman seksi görünmeye başlar?
Dong Ah - Her zaman.   "



" Kim Tae Han - Kabil Habil'i öldürdü çünkü onun daha çok sevildiğini düşünüyordu.
Park Moo Yul - O ikisi kim ki? Beyzbol oyuncusu mu?
Yoo Eun Jae - Seni cahil.
Park Moo Yul - Ne? Onları tanıyor musun sanki? Sen de bilmiyorsun. Kimler hadi söyle bakalım.
Yoo Eun Jae - En azından beyzbol oyuncusu olmadıklarını biliyorum.  "



Bi kaç da resim ii gider :)











Puan Tablosu;

Konu - 10
Karakterler - 10
Oyuncular - 10
Son - 9 (ne giderdi bunların aşkını izlemek biraz daha uzayabilirdi)

Toplam Puan; 10 - kaçıranı kaçırsınlar


1 yorum:

  1. bir sürü okudum gene okuyorum gülüyorum çok güzel anlatmışsınız ellerinize sağlık bin kere sağlık on bin kere sağlııık :D

    YanıtlaSil