8 Temmuz 2012 Pazar

Nora Roberts Hain Ölüm - Noroş'a Mektup :D




Eee hep mi film,dizi yorumu yapıcam biraz da kitap yorumlayayım dedim.
Bayağıdır severek okuduğum bir yazar olan Nora Roberts'in (Noroş'un) yeni kitabı çıkmıştı... Ben gidip almaya üşendim biraz, neyse geçen hafta gidip aldım ve okudum.
Kitap "Ölüm Serisi"nin son çıkan kitabı (tabiki Türkiye'de, yurt dışına bunun ardından bi 30 kitap daha çıkmış)
Bu seriyi cidden seviyorum ben, karakterlerin her biri ayrı güzel ayrı bir sevilesi :D
Roarke desen her genç kızı kendine aşık etmeye and içmiş adeta, para onda, karizma onda, aşk onda. (dert bendeee derman sennnde, aşk bendeee ferman sendeeee dırınırırımmm)

Neyse cıvıtmayalım, baş karakter Eve Dallas 2000 bilmem kaçlarda yaşayan bir polis dedektifi, cinayet masasında çaçlışıyo ve serinin ilk kitabında Roarke ile tanışıp büyük ve fırtınalı bir aşk yaşıyorlar (bu lafı hep kullanmak istemişimdir :D )

Hain Ölüm serinin 13. kitabı, ve ben artık o "kendini tekrar etme" durumunu bayağı bayağı hissetmeye başladım bu seride.


(bu kısım biraz Noroş'a mektup gibin oldu)

Yani Noroş bacı, tamam anladık adam süper-über-fiber zengin ama YUHHHH ARTIK  lan bu New York'da başka kimsenin evi kalmadı mı? Adam tüm New York'u toptan mı satın aldı?
Yada biri cinayet işleyeceği zaman "Dur Roarke'un mekanında yapim ben bunu daha sexy oluyo" mu diyor?

Tamam bu kitapta öyle gerekiyordu da sen bunu hep yapıyorsun be Noroş...
Hem neden Roarke'u gören her kadının dibi düşüyo ki? Tamam dibi düşülesi insan ama yani hiç mi "bu benim tipim değil" diyebilen bi kadın yok?
Eve'in tüm arkadaşları Peabody'den Mavis'e kadar hepsi adam onlara çıkma teklif etse Eve öldürecekler sanki (eheömm biraz abarttım tabi)

Ayrıyetten 13. kitaptayız mübarek daha 13 ay yaşadık resmen... biraz ilerle kızzz...
ilişki durağan gidiyo (her ne kadar sen öle sanmasan da) ne bi velet, ne bi heyecan... anca ilanı aşk edip duruyorlar...
yav o evde bi velet olsa koştursa olmaz mı? yada ne bilim olmadı Dallas'ın geçmişi aydınlansın biraz.. her kitapta en az 3 kabus görüyo bu karı yeter da İllallah ettik!

Zaten bu kitapta Peabody'ciğim ile MacNab'im (tipsiz prensim benim) i ayırdın ayyy ne sinirliyim görsem seni nasıl cimcircem bilemezssin :D

Zaten şimdi epsilon bacı yeni kitabı 5 ay daha çıkartmaz... bekle babam bekle nette de ara da bul inglizcesini her taraf kapatılmış bi halt yok... oyyyy dertlendim yine çay koymaya gidiyom!







6 yorum:

  1. ahahah noroş kızz vallaha bende snein aşk romanlarını okuyorum bu gacı sayesinde ama hep bir kendini taklit etme var bırde hep sapıtık kıtapalr yazıyon bacım one oyle :D ama ama amma velakınnn şeye bayıldım dur adı neydi hah bataklıkta gece yarısı :D gerçi admaın doğum yapması biraz enteresandı ama olsun sevdim kızın çektiği acılar felan acaip zevkli okudum :D kızz bendende sevgiler saygılar ilet deki bu kızda başlıcak seriyi okumaya tez kavustursun garıplerı :D bebelerı felan olsun

    YanıtlaSil
  2. ya sende oturup 200 küsür kitap yazsan sende kendini tekrarlarsın biraz hak verek noroşa oda insan :D
    ooww o güzeldir yaaaa... ahah bende çok güldüm ve çok garipsedim o olayı...
    yanlız çocuğun avukat arkdaşı nasıl ama ???
    kavuştular kız evlendiler de bebe yok... bi torun sahibi olmak istiyom ben

    YanıtlaSil
  3. yaa sorma gecende aşk sıgınagını bıtırdım katıl cocugun hem eskı karısı hemde halası cıktı tövbe yarabbım dedım bu noroş artık fıkır bulamıyo ne yapcagını sasırmıs :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ama aşk sığınağı noroşun kötü kitapları arasndadır en azından bende öyle :D

      Sil
  4. yok cok kotu bır kıtap degıldı ama cok ıyıde degıldı ben yınede okudum :D sımdı dolunayda askı okuyorum oda bıtsın anahtar serısı onlarda bıtsın ölum serısını okucımmm :D

    YanıtlaSil