16 Temmuz 2012 Pazartesi

CSI-NY - Canını Seven New York'ta Polis Olmasın!




Dün gece 8. sezon finalini izledim de. Bölümde Mac'in başına yine garip gurip bişiler geliyordu :D ve bende bunların başlarına gelenleri toparladığım bi yazı yazmaya karar verdim.

Mübarek ne zor bi işiniz varmış yaaa... nerde bi kurşun kesin bunları buluyo. New York'ta tek polis bunlar, tüm dramlar bunlarda.. ayıp ama Rabbena hep bana olmaz biraz da diğer polislerle paylaşın...


Esas amca Mac, bakalım neler yaşamışsınnn

1 - Karısı 11 Eylül saldırısında binada bulunduğundan dolayı diğer tarafa doğru uçuşa geçti.. Zaten biz diziye başladığımızda teyze çoktan rahmetli olmuş oluyor. İşin garibi Mac piskopatı karısının şişirmiş olduğu bi balonu hala saklıyor içinde nefesi varmış... Allahtan karı tuvalete gidip sifonu çekmeyi unutmamış heeee :D

2 - Piskopat bi kız buna kafayı takmıştı, yok bileklerini kesti intihar etti falan.. sonra ne oldu hatırlamıyom ama biraz baş ağrısı çektirdi şırfıntı.

3 - Manyak bi eleman bi tek Mac'in bulunduğu çatıdan uçuşa geçip Mac'i suçlu konumuna sokmuştu.

4 - Peyton'la çıktı... evet efendim bu bir felakettir hatta bana göre en büyük felaket buydu!

5 - İki velet bunu esir alıp tehdit falan etmişlerdi.. hafızam yine bulandı ne oldu hatırlamıyorum :D

6 - Bulunduğu binada bomba patladı

7 - Barda hep beraber zıkkımlanırken birden 3-5 gerizekalı bara ateş açtı ve bir kargaşa oldu

8 - Sezon sonunda vuruldu, az kala tahtalıköye atanacaktı, zorla geri getirdik :D




Stella *ahh be güzelim sensiz buralar yavaannn boşşş*


1 - Sevgilisi sapık çıktı, herif bunla olan tüm yatak ilişkilerini internette paylaşıyordu.. bu da ondan ayrıldı.. sonra adam manyağa bağlayıp kızı kendi evinde hapis etti ve en sonunda stella adamı bi güzel vurdu

2 - HIV virüslü bir cesedin kanına maruz kaldı ve korku dolu bir kaç hafta yaşadı

Aiden - öldü!





Angel - öldü! 


Flack

1 - İçinde olduğu binada bomba patladı, bunun içinden teller geçti resmen, her taraf kannn.. iç organlar hasar gördüüü *ben ekran başı ağladıımmmmm*

2 - sevdiği kız öldü

3 - sevdiği kızı öldüren adamı öldürdü *aferim koçum... o kan yerde KALMAYACAKKK!

4 - bar olayında oradaydı


Danny & Montana

1 - Manyak bi eleman kafayı Danny'e taktı, hapisten kaçıp Danny'nin peşine düştü... öldü sandık ölmedi evlerine girdi bebeklerini esir aldı falan... az acı çekmedik o ara

2 - Bar olayında oradaydılar ve kurşunlardan biri Danny'e isabet etti, adam bi sezon sakat dolandı etraftaaaa

3 - Danny'nin komşusunun veledi öldü... *çok içim gitmişti tatlı bişeydi*

4 - Montana zaten geçmişten yüklü geldi, arkadaşlarının ölümüne şahit olmuş kuzum T_T

5 - Danny bir dönem polis memurluğuna geçti ve yanındaki elemanlar resmen kuru iftira attılar ona

6 - Metroda kovaladığı adam polis çıktı ve o ara Danny baya bi suçlandı


Hawkes

1 - Danny'e takan piskopat aslında ilk başta bunun peşindeydi

2 - bi hapse girdi... biraz bulanık oralar nedeni hatırlıyom ama kim yaptı Allah bilir :D

3 - aşkta hiç mutlu olamadığı gibi kumar da oynamadı saf... en son bi gerzek kızla çıkıyordu az kala eroinman olacaktı zor tuttum :D



Adam

1 - Chat yaptığı bir kız gözlerinin önünde öldürüldü

2 - aynı bölüm katil Adam'ı araba ile ezmeye çalıştı



Jo

1 - seri tecavüzcü bi it, az kala Jo'yu öbür tarafa yolluyordu *en beğendiğim sahnelerden biridir bu..Jo manyaktı orda*


Sid

1- Binada çalışırken vuruldu!





Aklıma gelnler bunlar, ama eminimki bi yığında hatırlamadığım olay vardır.

Ama ne olursa olsun bu dizi favorim benim yaa ^^

Bir ara üşenmeyip tanıtımını da yapıcamm.



2 yorum:

  1. Gerçekten de New York'da polis olmayın son ki sezonu seyretmedim fakat gerçektende harika bir diziydi...Bi ara bununda sonunu getireceğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim favori dizilerimden biri bu.. Ben polisiye seven biriyim en iyi polisiyelerden biri CSI:NY tur benim için.
      Diğer CSI serilerini seyretmedim ama bana göre onların içinden ayrılır :D

      Sil