16 Temmuz 2012 Pazartesi

İşler Güçler - Modern Yalanınızı Yesinler





Geçen perşembe günü tvde rastgeldiğim, anında delisi olup diğer iki bölümünü de izlediğim ve 4. bölümü merakla beklediğim Türk dizisi. İŞLER GÜÇLER.

Şahsen çok fazla türk dizis izleyen biri değilimdir, izlediklerimi de aile ortamında izleyip sonra koyvermişimdir. Amma bu dizi beni benden aldı, kendisinden beklentim çok büyük.

Konuya gelecek olursak,
Ahmet Kural, Murat Cemcir ve Sadi Celil Cengiz (başrol oyuncuları dizide gerçek isimlerini kullanıyorlar) oyunculuk yapan 3 arkadaştır.
Her ne kadar ekmeklerini çıkartsalar da bi türlü istedikleri başarıyı yakalayamamışlardır. Ahmet Kural bir dizide başrol oynamıştır (Gazi) ama sonra yıldızı sönmüştür, Murat Cemcir ise orda burda oynayıp durmaktadır yine özel bir şey yoktur, en fena durumda olan Sadi ise anca yaaaaaaaaan rolleri alabilmektedir (bu güne bugün Kanuni'nin odasının kapısını açmış adamdır o!)
bu üçlü bir belgesel projede yer alırlar, projeye göre sokağa çıkıp meslek sahibi insanlarla ropörtaj yapacaklardır.

Amma velakin belalar başlarından eksik olmaz yine, pintinin önde gidip bahşiş toplayanı bir yapımcı, berbat bir ekip ile ne adar başarılı bir iş çıkartabilirler ki?

İş çıkartıp çıkartamamaları meçhul ama bu yolculukta bizim karnımıza ağrılar gireceği kesin.












Ahmet Kural,

Açıkçası kendisini bir çok yerde görmüşümdür ama nedense hiç dikkatimi çekmemişti. Bu kadar yetenekli bir oyuncu olduğuna dair ennnn ufak bir fikrim bile yokt. Kendisinden özür diliyor, elini öpüyor ve bir biskrem ikram ediyorum.
Dizide özellikle Feride şarkısı, yılan öldürüşü ve tabiki olmazsa olmaz "Diyemedim ya lan" ları beni çok güldürdü










Murat Cemcir,

Üsküdara Giderken de en sevdiğim elemandı kendisi. Ramazan Güzeldir de de dibimi düşürmüştü.
Ahmet Kural ile arkadaşlıkları çok hoşuma gidiyor açıkçası.
Dizide ise kaşık yutma olayı, Sadi'ye laf atması ve "beni köyümün yağmurlarında yıkasınlar" sahnesi ile güldürdü.






Sadi Celil Cengiz,

Grubun en safı, en temizidir o. Üsküdara Giderken de 48 yaşında ama 25 göstermeyen adamı oynuyordu ve kendisini çok seviyordum (ne yalan söyliyeyim Murat Cemcir kadar dikkatimi çekmedi ama)
Burda ise muhteşem bir rolde, sürahi görünümlü vazo, ağlama sahnesi, sapığı Hale ile olan sahneleri... muhteşem diyorum başka bir şey demiyorum.


Diğer karakterleri bir genellersek, kızların hepsine gıcığım Hale hariç. Kadınım o benim, her gördüğümde ayrı gülüyorum.. en çok Aşkından nefret ediyorum ama diğer kızlar da pek hoş değil.. hele Zehra... terbiyesiz olup ta dobra ayağına yatan bi kız işte.yok "Mert beni emdi" yok "sırtını gördüm azdım" ne bu yaaaa???
 Kesinlikle Sadi ile kanbağı yok ben böyle bilir böyle derim!

Yapımcı ve ekibi adamım yaaa, "Bana efendim diyeceksiiiiinnn!"

Murat'ın kaldığı pansiyon sahibi velet ile orda yaşayan yaşlı amcaya da gıcığım efendim...

Ahmet'in komşusu Salih abi her ne adar sapık olsa da manyak bir karakter olmuşşş!

Benim diyeceklerim şimdilik bu kadar hele perşembe gelsin yeni bölümü izleyelim bakarız daha neler çıkıyo :D


Puan Tablosu;

Konu - 10
Karakterler  - 9 (yere batası, ağzı yorgan iğnesi ile dikilecise Zehra sağolsun)
Oyuncular - 9


Toplam Puan; 10 - Kaçıranı Kaçırsınlar




2 yorum:

  1. nuhoo sevgulu ıkızım bırıcıkım sayende ızlemeye baslayacagım bır dızı bende surahı alıp vazo nıyetıne masaya koymak ıstıyorum olarmı ki acep :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. insan boyutunda değilse olmaz!
      ya kaçmaz bir dizi umarım tutar da yarıda kesmezler... gerçi baya byaa salladı etrafıı

      Sil