6 Temmuz 2012 Cuma

Bunka - Japon Yemekleri Ayağınıza Geldi (biraz kazık geldi ama olsun)




Ziyarete gelen arkadaşımla berabr bi güzel gezdik, sonra da japon yemei yemeye Taksime gittik..
Arka sokaklarda Bunka adlı ufak sevimli bir yer var. Hemen kapağı oraya attık tabi, benim niyetim Curry Udon veya Curry Pilav yemekti amma velakinnn yiyemedimmm T_T

Neden derseniz,GDO'nun Türkiye'ye girişi yasaklanmış ya o yüzden bu Curry (bildiğin Köri la) sosunu sokamıyorlarmış, artık içinde daha neler varsa :D
Çok üzüldüm ben o Curry Udon'u içinde uranyum olsa yerdim vallaha T_T

Neyse biraaz ağlayıp yemeklere karar verdik,Onigiri aldım ben, onun dışında da adam akıllı bi Japon yemeği diyebileceğimiz bişi almadık.. Makarna,tavuk vs takıldık... hatta o kadar değersizlerdi ki resimlerini çekmeyi unutttum :D

Onigiri'yi çektim tabi (bi tanesini mideme indirdikten sonra)
Daha önce de Sushi yemiştim, balıklı olanları pek beğenmesemde diğer çeşitlere ölüp bitmiştim, ve karar verdim ki ben Japon yemeklerini seviyorum ya. Benim damak tadıma uyan yemekleri var valla ^^


Aaa unutmuşum fiyatlar biraz pahalıydı yaaa, yani oraya genelde iş adamı vs tarzı insanlar gidiyor galiba dolayısı ile onlara normal gelen ama bizim gibi zavallı gençlere pahalı gelen fiyatları var :(

 Alt katında da Japon Kültür zımbırtısı olduğundan restoranın sitesi böyle bişi :D

http://www.japonkultur.com/bunka/bunka-anasayfa.html

6 yorum:

  1. kazık mazık ben eglendım gelcem yıne gıdıcem yıne yıcem arkıdes bu sefer baya para bırıktırıp gelcem ama :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla bende eğlendim bacım... gel yaaa, gerekirse böbrek satar susimizi yeriz :D

      yanlız cidden sushi yiyebilirdik... bu sefer adam akıllı seçim yaparız heee

      Sil
  2. aynen öyle düzgun bısıler ısteyelım deneyelım o gun hem yorulmustuk hemde gaflete geldık ondan oldu hepp

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. he walla... garip bi gün oldu o gün.. ama önemli değil telafi ederizzz...

      Sil
  3. aynen sen ve ben olunca telafısı var her seyın ;)

    YanıtlaSil