9 Ağustos 2012 Perşembe

Supernatural 6-7 sezon yorumu






Bir süre ara verdikten sonra Supernatural'e geri döndüm... Napim Winchester kardeşlerin hasreti dayanılmaz raddelere vardı :D

6-7 sezonlarını izlememiştim, bi Sam ölüyor bi Dean ölüyor bunaltı basmıştı biraz, ara verdikten sonra rahatladım ilk başlarda aldığım tadı alarak izlemeye devam ettim.
Dizinin tanıtımını ayrı bi konuda yapmayı planlıyorum zira bu yazım 6 ve 7 sezonları içerdiğinden aşırı derecede spoiler içerecek!

5. sezonun sonunda Sam-Lucifer-Micheal üçlüsü bi zindana kapatıldılar, kardeş kardeş geçinmeye ay pardon çürümeye bırakıldılar.
6. sezonda Sam geri dönmüş (ay ne şaşırdıım anlatamammmmm) ama Dean'in bundan haberi yok tipsiz karı Lisa ve veledi Ben ile mutlu bir aile kurmuş avcılığı bırakmış kendini kandırmakla meşguldür.
Sam'in ruhu kafeste Micheal ve Lucifer ile kalmıştır, dolayısı ile Sam bizim bildiğimiz Sam değildir.

Dean kardeşinin yaşadığını öğrenir ve tekrar ava başlarlar, Cass ise Raphael ile uğraşmaktadır.
Sam ve Dean'in Cass'i çağırmaları ve Cass'in Dean çağırır çağırmaz gelmesi yığdı beni. Hadi kabul edelim Cass her zaman Dean'e karşı daha iyi oldu bu sezonda da denildiği gibi onlar yakın arkadaşlar...
Tabi belli bir süre biz Sam'in ruhsuz olduğunu anlamadık, bi gariplik sezdik ama ne bilelim dimi yani. Birde Sam haricinde büyükbabaları da geri gelmiş garip garip işler içindeydi.

Bir süre sonra Dean Sam'in ruhu olmadığını anladı ve bu sefer ruh arayışı içine girdik... tıklanmadık kapı kalmadı.
Hatta Crowley için çalışmaya bile başladılar. Benim buna hiç itirazım olmadı zira Crowley'i pek bi severim.
Lucifer'den sonra dizideki en sevdiğim kötüdür Crowley ^^
Neyse Crowley bizimkilerden Alfa denilen İlk'leri getirmelerini ister.. yani her türün ilkini ister.
O aralar büyükbaba ile aramız açılır falan filan çok da umursamadım.
Balthazar diye bir karakter geldi ki dibimi baya bi aradım... zaten pek beğendiğim bir oyuncuydu burda da hastası oldum.
Cass'e kıyamayıp silahları ona verdi... o bölüm de yığdı beni bizimkileri Supernatural setine fırlattı :D (bu konuyu ayrı postta yazcam)
Balthazar'ın ölümü ayrı bir dert oldu bana... "geri dön geri dön ne olur geri dönnnn uzanıp tutuver elimi " şeklinde ağıtlar yakmaktayım
Sam'in ruhunu geri getirmesi için Azrail'le anlaşan Dean yalvar yakar ruhu geri aldı, tabi Azrail birde duvar yaptı Sam'in beyninde ki kafesteki günlerini ve ruhsuz hallerini hatırlamasın... Hatırlarsa ölme ihtimali yüksek olduğunu söyledi.
Ama sonda Cass sırf Raphael'i devirebilmek için bizimkilere ihanet etti, Dean'imi dinlemedi T_T
Sam'in beynindeki duvarı yıktı geçti.
Dean ile arkadaşlıkları darbe aldııı böhüüüüüüüüüüüüü
Bunlar dert değil de Araf'tan bi yaratıkları saldı ki dert oldu başımıza... Leviathian (yada böle bişi :D )
İlk olarak onlar sessiz di tüm güç Cass'deydi (veletler Cass'in içindeydi)
Bizimki kafayı sıyırdı kendini tanrı ilan etti falan, derken derisi dökülmeye başladı (öle boyundan büyük işlere kalkışırsan öle olur)
Bunu zar zor ikna ettiler ki aldığı ruhları (leviathianları) Araf'a geri koysun. Amma artık çok geç olduğundan canavarlar Cass'i ele geçirdi ve birden kendilerini ülkenin su kaynağına fırlattılar.
Bi ton insanın içine girdiler, işin kötü yanı bu itleri öldürme yolu yoktu. Her haltı denedi bizimkiler, tuz,demir falan filan.
Yakışıklı bir eleman bizimkileri yakalamak isterken kendi yakalandı ve onun üzerinde çalışmaya başlayan Bobby biraz yardımla üzerlerine deterjan döküldüğünde derilerini kaybetmeye başladıklarını ve yavaşladıklarını fark etti, sonra da kafalarını kesip ayrı bir yere koyunca problem yok oluyordu.

Ben bu canavarları hiç mi hiç sevmedim, ki ben genelde bu dizideki kötüleri sevmişimdir. Amma bu pisler çiğ çiğ insan yiyip koca dünyayı yemek tabağı olarak gördüklerinden birde çok itici olduklarından beni kaybettiler (eminim çok üzülmüşlerdir)

Dick Roman diye bi zengini kopyalayıp yerine geçen Leviathian başı bizimkilere zor anlarr yaşattı, Bobby öldü... amma gitti mi yok hayalet olarak geri geldi.
Dean başta inanmak istemese de sonra mecbur inandı Bobby'i görünce. Neyse bi kaç bölüm yardım etti Bobby amca bize, sonra baktı ki hayalet olunca ayar bozuluyo kötü tarafa kayıyorsun yaktık kendisini gitti.

Sezonun yarısına kadar ortalarda görünmeyen Cass Emanuel olarak ortaya çıktı, hiç bir şey hatırlamayan zavallım evlenmiş aklınca, insanları iyileştiriyor falan.
O ara iyice tırlatan Sam akıl hastanesine kapattı kendini. Kısa bi değinmeden geçemicem Lucifer muhteşemdi, şarkı söylemesi, laf sokması Sam'i deli etmesi... her hali çok güldürdü beni.
Hele ki "Bana kapa çeneni dedi" dediği yer manyaktı ahahahahaha
Neyse işte Dean Emanuel denen adaı bulmaya gittiğinde hafızasını kaybetmiş Cass ile karşılaşınca bişey demeyip aldı adamı Sam'i iyileştirmek için yola çıktılar.
Meg cadısı da geri kalmadı damladı hemen, bu kızın eski bedeni güzeldi ya bu pek tipsiz hiç Meg diyemiyorum kendisine :(
Neyse bölüm sonunda yaptığı her haltı hatırlayan Cass Sami iyileştiremeyince Sam'in kafesle ilgili anılarını kendine aldı ve o delirdi.

Zavallı Crowley'im ise Cass'in geri geldiğinden habersiz yaşamına devam ederken Leviathian'ların başı ile bir sürtüşme yaşayınca bizimkilerin tarafına geçti (denilebilir Crowley ne kadar geçerse işte)
Öyle böyle şöyle derken bu zeka küpü Dick Roman kazı araştırmalarına kafayı takınca Winchester'ların dikkatini çekti. O ara teknik elemanımız ismini unutttuğum amca öldürüldü ve hard diski Roman Endsütriden biri tarafından kurcalanmaya başlayınca heen Sam'e mail geldi.
"Eğer bu maili okuyorsan ben öldüm, hatta daha kötüsü biri benim hard diskimi hacklemeye çalışıyor demektir, tüm bilgileriniz orda salaklar" yazan maili alınca Sam ve Dean yola çıkarlar tabi.
Yine çok sevdiğim bi bölümdü zira hacker kız tatlıydı, Hermonie ile olan takıntısı falan güzeldi.
Kız burnunu hard diske fazla sokunca Leviathian ve patronun gizli planlarını öğrendi tabi, eve gidip kaçma planları yaparken bizim kardeşlere takıldı.. oydu buydu şuydu derken kız bizimkilere yardım etmeye karar verdi ve Dick'in maillerine sızmak için şirkete döndü.
Maillerden Dick'in o gün hava alanına gelecek olan bi paketi beklediği ortaya çıktı, tabi bizimkiler hemen o paketi kaçırdı.
Ve Dick kendi kuyusunu kazmış oldu. Zira o valziden çıkan yazıtta Leviathian'ları nasıl öldürecekleri yazıyordu, kille kaplı olan taşı kırarken Elçi'yi de uyandırdılar.
Elçi olan çocuk asyalı (yerim) üniversite sınavları yüzünden az buçuk kafayı sıyırmak üzere olan biriydi.
Yavrum anasının arabasını çalıp yazıtın olduğu yere kadar geldi. Ki yazıt Sam ve Dean le berbaer akıl hastanesindeydi zira Cass uyanmıştı...
Aman Allah'ım o ne uyanmak o ne geri dönüştür ama... Cass'imiz hafif kafayı sıyırmış arılarla çiçeklerle kafayı bozmuş.
Bu çatlak halleri beni benden aldı açıkçası, Crowley'e bal hediye etmesi falan şaheserdi :D

Neyse bizimkiler Leviathian'ı öldürmenin yolunu öğrendiler ki bunun için Dindar birinin kemiğine 3 düşmüşün kanı dökülmesi lazımmış.
bu 3 düşmüş de
1 - düşmüş melek - Cass Cass cassss
2 - alfa kanı - vampirlerin babasına gittik, rica ettik verdi :D
3 - cehennemin kralının kanı - Crowley'immmm bebeğimmm

Bizimkiler zar zor bunları toplayıp Roman şirketine saldırıya hazırlanırar bir iki kötü süpriz sonrası Cass'in de yardımı ile Dean Dick'i öldürür... ve şokkkkk
her sezon sonu öbür tarafa biri tatile gidiyor ya bu sezon da adeti bozmadık ve Dean ile Cass Araf'a gittiler..
Bakarsın bronzlaşmış dönerler belli mi olur :D
Sezon sonu böyleydi işte, Sam veledi yalnız kaldı. Meg Crowley'nin eline düştü. Elçi de öyle.
Bakalım yeni sezonda Dean ve Cass oradan nasıl çıkacaklar... az biraz meraklandım :D

Yakışıklı elemanınımız Dean <3

İnsanın içini delip geçen bakışları ile Cass'imiz <3


Saçları artık sadece başını değil yüzünü de kaplayan Sam



Balthazar, adamım <3
Yıkamak için bile başından çıkartmadığı şapkası ile Bobby
Cehennemin yeni efendisi Crowley <3
Geberesi bir daha da geri dönemeyesi Dick Roman





6 yorum:

  1. Bütün yorumlarına katılıyorum harika bir yazı olmuş Supernatural'ı özlemişim senin böyle konuları anlatışın hem anılarımı canlandırdı hemde beni çok güldürdü...Balthazar!!! Harika ya benim adamım ölünce çok üzülmüştüm Titaniği Titanik filmin müziğini sevmediğinden dolayı batıran adam..Aslında konu böyle değildi fakat yinede orada çok gülmüştüm benim 1 numnaralı İngilizim gerçek hayatta ingiliz miydği?...Geberesi bir daha da geri dönemeyesi Dick Roman hakkında da katılıyorum ne de olsa adam DİCK...Cass'in parmağımı çek havalarına da bitmiştim...Yazına bayıldım eline sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh Balthazar kalbimde bir yara :D
      Cass'e hiç bir şey için kızamıyorum ama Balthazar için kızıyorum valla... Gül gibi adam gitti yaa.
      Nerde izlesem hemen öldürüyorlar adamı yaaa...

      off sorma DİCK işte hakkaten. leviathianlardan biri diyordu ya - Kim gidip Dick ismini seçer ki?
      ama bence Dickin dönme ihtimali var, sonuçta bizimkilerle aynı yerde yine peşlerine takılırsa yandık.

      ıyy geri gelirse yine o iğrenç hamburgerleri,kremaları yapar pis boğaz.

      ahaha o parmak başkaydı yaa.. Dean garip garip bakıyordu yaaa :D

      Sil
  2. çok teşekkürler unuttuğum kısımları hatırlamama yardımcı oldu :D

    YanıtlaSil
  3. Balthazar tam olarak kaçıncı bölümde ölmüştü arkadaşlar ?

    YanıtlaSil