17 Ağustos 2012 Cuma

Mim - Devam Etmesini İstediğiniz Filmler,Animeler ve Diziler



Evvet ilk mimim ile karşınızdayım ^^
Saolsun  Asya Tutkunu beni mimlemiş bende hemen yazayım bari dedim. Çok da güzel bi konuda mimlemiş beni ^^


Devam Etmesini İstediğiniz Film-Dizi-Animeler.


İlk olarak film camiası ile başlayalım.
Aslında devam etseydi be dediğim çok film yok, Asyadan bi tane var.

We Teach Love



Çok güzel bir filmdi, devam etsin çok isterdim.
Aşklarını izlemeyi çok isterdim ahh ahh.





Dizi camiası ikiye ayrılıyor tabiki de Asya ve Amerika olarak.
Asya'dan devam etsin istediğim diziler şunlar...


My Girl






Ah ulen, sen onca bölümü izle, heyecanla bekle kavuşmalarını... 2 dakika... bildiğin 2 dakika beraber gör!
Reva mı bu bana? Ben onların mutlu mesut hallerini de izlemek istiyorum uleyyyynnnnnnn



Wild Romance






İzlenirdi be... hemde nasıl izlenirdi anlatamam.
Bana bu ikiliyi ver karşıma ne koysan izlerim herhalde ^^
Zaten pek severim böyle deli çiftleri <3



Neyse Amerika'ya geçelim.


4400



Ah ulannnn, dizim benim nasıl da içine ettiler senin.
Nasıl da bitirdiler seni... ben sevdim ya kesin ondan!
Açıkçası çok gıcık oldum bu dizinin bitmesine, ben en azından bi 5 sezon için hazırlamıştım kendimi.
Konu da değişikti, oyuncular iyiydi paşa paşa gidiyordu dizi... ki bitirdiler! Hala içimde yaradır 4400.



Pushing Daisies





Geçende hakkında yazı yazdım zaten, ama burda da söyleyeyim. Bu dizi  çooook erken bitti. Daha 3-4 sezon giderdi.
Çok tatlı ve romantik bir diziydi, izleyenin sevmemesi mümkün değildi ya. Son bölüm alelacele sarmaladılar konuyu beni de sinir ettiler biraz.





The Event




Ben diziye başladım, bunlar diziyi kaldırmaya karar verdi.
Ulan kendine güvenin yoksa bu dizi tutmayacak galiba diyorsan yapmıcaksın böle derin konulu diziler.
Aklım kaldı benim şimdi, bari senaryoyu falan yollayın da ne olcakmış öğreneyim çatladım anasını...



Son olarak animelere gelelim bakalım.


D.Gray-Man




Anime bölümleri mangaya yetişmeye başlayınca mecburi olarak bitirdiler ama ben hala ikinci sezon bekleyişi içindeyim.
En sevdiğim animelerden biridir D.Gray-Man ve ben kaç yüz bölüm sürerse sürsün izlerim bu animeyi.
Mecburen mangasına başladım ama anime gibi olmuyor.. Ey malum insanlar duyun sesimi bu anime devam etmeliii.




Ouran High School Host Club





Ağzımı açıcam ama çok pis açıcam bu anime yüzünden.. Ulan... ulan romantilk anime öyle mi biter?
Madem daha mangada konu bağlanmamış yapma animesini  başlatma kendine de animene de.
Hiç oturup mangasını okuyamıcam ne haliniz varsa görün :D



Skip Beat





Gerçi bu devam etse ne olcak, ben mangaya sürekli bakıyom bi halt olduğu yok... içim kurudu bunları beklerken.
Manga da bir an önce beraber olsalar da anime de de ikinci sezon yappsalar (hayalperest asya :D  )



Hiyokoi





O ne lan öle.. ağzımıza bal çalıp kaçtılar resmen...
Ben bilmem bu manganın animesi çekilecek o kadar! Savaş çıkartırım valla!





Sıra geldi en büyük derdime.. ben bu mimi kime postalıcam O_O
Blog dünyasına yeni gelmiş insanım ben kimim kimsem yok *böhüüüüüüü*
En iyisi yazılarını severek takip ettiğim insanları rahatsız edeyim *kıh kıh kıh*

sevgili madam puff  başı sen götürüyorsun biliyorsun değil mi ^^

birde tenbel agasshi senin de cevaplarını merak ediyorum bakalım ^^





4 yorum:

  1. Keyifli bir mim olmuş aslında My Girl'in devam etmesini çok isterdim ne taqtlı bir çifti..Daha o paragöz hyorin(miydi)'in şakalarını izleyebilirdim..Kore dizilerinde bu sorun v ar sonunda birleştirseler bile iki saniye sarılmalarını gösteriyor sonra ahh işte bu kadar yeter yürüüüü yürüüüü diyorlar....4400'dü bende severdim fakat sonlara doğru bana biraz bozdu gibi gelmişti oyüzden sonuna kadar seyretmedim...Pushing Daisies'i de yazmadığıma şaşırdım...ve Wild Romance hakkında kötü yorumlar aldığımdan başladığım halde devamını getirmedim...Sen beğendin mi ona göre bitireceğim....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kore dizilerinde bu sorun beni deli ediyor açıkçası... ben sevdiğim çifti biraz izlemek isterim. kavuştuklarını bilmek yetmez bana.
      animelerde de var bu sorun, böyle elime oklawa alıp kafalarına kafalrına geçirecem sonunda :D

      4400, çok sevdiğim bi diziydi ama biteceğini öğrenince soğudum bende şahsen.. ve itiraf edeyim son sezonun yarısını izlemedim aslında :D
      napim dizi erkenden bitecekse soğuyorum ben yaaa, bitmese kesin izlerdim :D

      aaa kim Wild Romance'i beğenmemiş???? ben hastasıyım o dizinin yaaa

      hakkında yazı da yazdım burada ^^

      http://asyadanamerikaya.blogspot.com/2012/06/wild-romance-2012-nin-en-guzel.html

      açıkçası ben çok komik ve güzel buldum bence mutlaka izle ve kendi fikrini edin ^^

      Sil
  2. İnternette takılmak varken siz hâlâ sınalgı mı izliyorsunuz?

    YanıtlaSil
  3. bencede dgrayman devam etmeli hala bekleyiş içindeyim inşaallah yeni bölümleri çıkar aksisini düşünmek bile istemiyom

    YanıtlaSil